7.11.2008

My little buys

Oke nu weer even updaten de hele boel. Dinsdag op Woensdag ben ik samen met vriendin B naar Maastricht geweest. Heb heerlijk geshopt en gegeten en alles bekeken (in de stromende regen) en gefietst. Echt zo leuk, met z'n tweetjes weer even in de studentenkamer lol maken, schoonmaken en lekker genieten! Helaas was het dus enorm slecht weer, maar we zijn gewoon vrolijk heel Maastricht door gaan fietsen (ik fietste, vriendin zat achterop met paraplu). Alleen de paraplu viel telkens voor mijn gezicht omdat vriendin B. een lamme arm kreeg. Dus we hadden de grootste lol en gingen veel te snel met glad weer hellingen af, heeeel leuk. Maar het was dus even super leuk:) Ook heb ik nog wat gekocht, niet veel, maar toch wel iets. So i'll show you.

Ring h&m E3,90




Koptelefoon hema met bloemetjes E9,95




Kaartje Colbie Caillat E23,95


Spiegel h&m E1,90




Shocking mascara loréal E14,40


H&m top sale, nu E9,00


Wear it foto's


2 opmerkingen:

Bananas Diary zei

Looks good:)
Ik vind vooral je stokentop mooi

Anoniem zei

Colbie Caillat is super: you lucky girl!