7.05.2008

Girl of the moment

Dat is Lily Collins. Een tijdje geleden zag ik haar in de ELLEgirl staan en ben haar gaan google-en/youtube-en. Erg mooi meisje en is nu ook model, én natuurlijk de dochter van Phil Collins. Ik zeg dit meisje is de volgende 'It-girl'.







Lily is nu model voor Tommy Hilfiger. Ze was gescout toen ze 17 jaar oud was en is ondertussen 19 jaar oud. Haar looks zijn 'doll-like' en onschuldig. Lily staat ingeschreven bij het Modellenbureau Next.





Modellen met lang haar zijn prachtig (zie Lily Collins en Ruslana Korshunova) vind ik. Helaas heeft het tragische nieuws van Ruslana veel mensen bereikt in de hele wereld en worden er vraagtekens gezet bij haar dood. Ik kan het nog steeds niet begrijpen dat zo'n succesvol model nu dood is. Zag net in een tijdschrift de reclame voor Nina Ricci met een foto van Ruslana. Wat is het leven toch oneerlijk soms...

1 opmerking:

Lana zei

De struggles van het leven..de dood van Ruslana stond zelfs in onze regionale krant, tragisch en verdrietig vind ik het!

Maar even over wat happy's. Had Lily ook in de Ellegirl gezien en zal niet vergeten dat ze schreven dat een lelijke vader zo'n mooie dochter kon krijgen, hihi. Ze echt mooi! En haar stijl is ook weer eens wat anders. Kan goed begrijpen waarom zij de nieuwe it-girl wordt.