1.24.2009

We can't help it we like to party, it's genetic

Superdupershow was superduper fun. Heerlijke jassies en tassies van young designers en lekker vintagespul van de superduper. Met nog twee superduper cool gezelschap model (imme & yvette) met de combi superduper lekkere wijn, was het een topavond. En nu even raden hoe de winkel heet?














Ik wil nog even iets met jullie delen. Want ik liep vandaag in de Bijenkorf achter een moeder met een zoontje. Zij zei; 'Als iedereen geen sokken draagt, dan is dát normaal'.

Dat wil dus zeggen; als iedereen elkaar neerschiet is dat normaal.En trendsetters zijn dus gewoon abnormaal. Moeder, wat is dat voor standpunt? Moet heel de menigte iets doen voordat iets normaal is? Sorry, ik ben hier al de hele dag over na aan het denken. En ik ben het er dus niet mee-eens. Klaar.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Haaai, ik vind het ook een hele rare opmerking, je moet gewoon uniek zijn, klaar! Gekke moeder!

Imme zei

Haha arme mama, die had het vast gehad en wilde gewoon iets zeggen om haar zoontje te overtuigen :P

ryder zei

one of u girls looks like sofi berladize.