1.03.2009

My presents

Beetje laat, maar nog even my sweet 18th birthday presents op een rijtje:

- BLOND tas
- BLOND delftsblauwe mok
- Gezichtmaskers
- Achttien mok (ik kan weer thee drinken)
- Supersonisch hippe spaarpot (later foto, want ik vind die superlief)
- 300 euri
- BLEND abbo voor een jaar
- Tijdschriften (heel veel)
- Rijbewijs
- Kaarsjes (ik houuuuuuuu van kaarsen)
- Zo'n in bad pakket (showergel, spiegel etc.)
- Superfijne trolly voor naar Amsterdam

DAT WAS HET:D:D
En voor die 300 euro wil ik een supertoffe camera kopen en in Londen spendah.


mijn loveable spaarpot


een blondje delft


Fijne trolly


BLEND abbo voor een jaar

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd nog :D Nice presents ;D

Jah dat bloggen op Hyves, dat is een beetje old now, haha!

See ya at school!

Anoniem zei

Zucht nu wil ik ook jarig zijn en cadeautjes krijgen, en achttien zijn en ook mijn rijbewijs verwende biatch (evilMartha)