11.23.2008

Snow the love

Wat LOVE ik sneeuw. Ik word er zo vrolijk van want, the whole world is looking prettier with some snow.
Vandaag met kerstmuziek van Mariah Carey op de fiets gezeten, non-stop kerstmuziek en dan hard fietsend door de sneeuwstorm, freeeezing, maar oh i love. Sneeuwsneeuwsneeuw. Ieder jaar hoop ik met mijn verjaardag (2e kerstdag) op sneeuw, want dat geeft zo iets betoverends over iedereen. Auto's, planten, fietsen, straaten, huizen, mensen en ga zo maar door. Daarom heb ik vandaag meteen met mijn telefoon een hoop sneeuwfoto's gemaakt (5 megapixel jawohl). Ook heb ik vandaag bij mijn granny een superwarme muts gehaald, die je zo ziet op de foto's.

DAG.



















3 opmerkingen:

Mirthe zei

Wat een geweldige foto's! En wat heb jij een geweldige muts:)

Anoniem zei

Het mooiste sneeuwmoment is toch wel als het al gestopt is met sneeuwen, en je door de knisperende sneeuw loopt. De wereld is dan zoveel vrediger :).
Mooie foto's trouwens!

interdit zei

is dat een superduper bontmuts:d