11.12.2008

Break-so-fast

De laatste tijd ben ik inspiratieloos. Waarschijnlijk doordat mijn leven in de negende versnelling gaat op dit moment. Sinds vannacht heb ik finally 10 uur geslapen maar ik kan er zo 48 bijslapen. Het is school, trein, school, modellen, haar kleuren, formulieren inleveren ondertekenen, van Amsterdam Zuid naar Centraal, tram in metro uit. My life is going to fast. Het is leuk maar drukker than ever. Vorige week heb ik een week niet thuis gegeten, alleen maar mac d's en turkisch food. Not good all that food.

Wat leuk was, was Maria Mena (lees menna i.p.v meena, ik persoonlijk vind menna níét klinken), en het Halloween feest met en bij Imme. Mijn griezeloutfit was een onbestemde Kate Moss - Rockstar creatie. Mijn supersize tattoo luidde; SO WHAT, i'm still a rockstar. Ja want ik ben stoer,

Ook maandag was supertof, het was de halve finale van de Color Trophy Awards. Er waren 150 kappers over, waarvan er 15 doorgingen. Helaas hoorde ik daar met andere drie myra's niet bij. Gelukkig niet. De jury had een stomme smaak, super a-symmetrische kapsels met fale tinten. Er liepen meisjes met complete grijshoofden. HALLO GRIJS, feeling like your grandma? Anyway, een superleuke dag was het.

En ik weet dat ik modellen nu écht leuk vind, en meer shoots and co wil:)


L'oréal halve finali



HALLOWEEN

Geen opmerkingen: