4.14.2008

Just a little bit of everything

Dit wordt een blog met vanalles en nog wat. Dingen die ik onzettend cool,leuk,en gaaf vind. Er komen leuke modellen voorbij, geshopte stuff, en leuke kijkdingetjes.

Ik begin bij de modellen. In deze tijd lopen er onzettend veel aparte gezichtjes op de catwalk en natuurlijk heb ik ook een paar favorieten! De wijd uit elkaar staande ogen van Lily Donaldson vind ik geweldig, maar ook de helderblauwe ogen van Jessica Stam. And last but not least het aliengezichtje van Gemma Ward is heel apart een mooi. Dus even tijd om deze beauty's te introduceren!







Oke great. Laat ik mezelf ook eens even voorstellen. Ik ben dus Vita en ik houd van fotograferen, strand, aparte winkeltjes, ellegirlforum and a whole lot more. Andere mensen fotografen vind ik echt heel gaaf en wil daarom ook een goede spiegelreflexcamera gaan kopen. Dus hoop ik kan ik binnenkort mooie foto's schieten en ze op mijn blog zetten, i hope, i hope! Het liefst wil ik op mijn blog ook outfitjes zetten die ik dagelijks aan heb. En natuurlijk gewone foto's, ook erg handig kun je zien how i look- niet dat dat nou zo leuk is, maar ach het is voor het idee! De mooiste apartste gaafste foto's van modellen, spiegeltjes, waterbeekjes, vriendinnen, auto's, fietsen, vespa's, gezichten, hakken, kledingstijlen, tassen, symbolen, koffers, vakanties,actrices, iconen,andere blogs zet ik op de mijne neer en laat jullie zien wat ik nou zo leuk vind aan dat alles. Nou let's blog my pictures :)

Vita


Vanmiddag was ik met mijn beste vriendin op onze gala schoenen de straat op gegaan. Lekker onze gala shoes inlopen op de straat. Een paar mensen keken ons erg vreemd aan, aangezien waar ik woon geen wereld stad is. Ik heb haar catwalk-les gegeven en ze is nu een onwijs goede hakkenloopster! dus we hebben ons wel vermaakt, natuurlijk show ik onze fab-shoes even voor jullie.

Links de mijne, recht van mijn vriendin


Schaduwschoenen


Vriendinnentijd




Morgen post ik weer wat inspiratie-things. Vooral qua kleding and that kinda stuff. Oja en nog een soort van profielwerkstuk-hippie-jaren60-2008-new rave fotoshootje van een vriendin en mij! Keep that in mind.

Geen opmerkingen: