4.14.2008

Bring the good back

De stijlen van tegenwoordig zijn allemaal zo verschillend maar daarom juist zo leuk! Ikzelf ben een beetje van de romantische stijl, ik houd van oude bloem-patronen (yeah flowerpower!) goude detailtjes, knoopjes, en kettinkjes. Ook kant en A-lijn jurkjes zijn mijn ding en natuurlijk niet te vergeten de minsten high heels. Platform sandalen vind ik nu echt helemaal te gek, en half hollywood loopt nu op de huge heels. Ik ben ook helemaal weg van tijdschriften! the most i love ellegirl. Er staat zoveel leuk modenieuws in en fantastische foto's, leuke gadgets, hebbedingetjes, cultuur en catwalkinspiratie. Ik houd van het oude-oude. Oude tijdschriften covers zijn zo geweldig leuk! + de zwartwit foto's natuurlijk. Nou hier is weer even mijn blog-time, so heho let's go :)

De Super platform sandal-heels


The Flower Power is back on track


Gouden Medaillon


Gossip girl outfits






Ik wil nog even een passie delen met jullie: Tijdschriften.
Ik lees ze zo vaak door, maar dan haal ik er alle leuke plaatjes uit en plak die in mijn stylebook. En de handige tips, weetjes, beautygeheimen etc. type ik over in Word of schrijf ik op. Maar het perfecte moment is in een zonnetje met je tijdschrift een hippe zonnebril en john mayer muziek, et voila - perfecto!

1 opmerking:

Unknown zei

Kan je mij vertellen waar dat horloge medaillon vandaan komt. Ik ben op zoek naar precies zoiets!