3.11.2009

Perfect insanity

Soms is alles even perfect. Net zoals vandaag mijn perfecte dag was. Ik had deze dag gewoon even nodig. Heerlijk die zon en lachende mensen. Van dit weer word ik zo energiek en wil ik vanalles ondernemen. Zo heerlijk in dit weer is hardlopen. Muziek op en rennen, gewoon rennen rennen rennen. Ik heb alles boosheid en blijheid eruit gerend en ik voel me helemaal nieuw met prijskaartje eraan.

Vandaag was gewoon perfect. Perfecter dan perfect. Ik ben zo blij, blij, blij. Ik zou nog drieduizend rondjes willen gaan rennen, schreeuwen en dansen. Gewoon omdat het nu voelt alsof ik ALLES aankan na zo'n perfecte lentedag.

Alsjeblieft, geef mij lente. Alles is dan zoveel mooier.















MY FAV SONG RIGHT NOW: LILY ALLEN - EVERYTHINGS JUST WONDERFULL

P.s. Maandag en Dinsdag waren ook heerlijk. Ik bleef bij een vriendinnetje in Amsterdam slapen en we hebben veel gekletst en gekookt. En ik ben stiekem dinsdag bij het AMFI naar binnen geslopen en heb een lezing van Frederique van der Wal (Topmodel, vanaf haar 18e al wonend in New York) gevolgd. Ze vertelde eerst over haar modellencarriere en daarna haar bedrijf. Wat een mooie en inspirerende vrouw!

1 opmerking:

Anoniem zei

Oeh hardlopen I love it to :D:D