12.31.2008

2009-9002

Almost New Year. Ik heb er onwijs veel zin in. (behalve het fietsen dat ik na twaalfen moet gaan doen met al die knallen, asses) maar verder zijn er twee vette parties in town. Eerst partyen en daarna after-partyen. Nieuw jaar, nieuwe voornemens. Wat de mijne zijn? twee keer in de week sporten, fruit eten, mijn wiskunde diploma halen, meer fotoshooten, imme meer gaan zien, in amsterdam wonen, lol maken en mijn 1e jaar media&informatie halen. Heel wat, maar ik ga ze allemaal waar maken. Keep that in mind.





Seems to me now
That the dreams we had before
Are all dead, nothing more
Than confetti on the floor
It's the end of a decade
In another ten years time
Who can say what we'll find
What lies waiting down the line
In the end of twothousand-nine...

4 opmerkingen:

Imme zei

LOVER

FASHIONITA zei

Happy new jear
ik had eigenlij een vraagje ik weet niet hoe je zo'n eigen lay-out maakt voor je blog en ik zie dat jij dat hebt dus wil je een reactie achterlaten op mijn blog of even op dit berichtje antwoorden

ps: i like you're blog

FASHIONITA zei

Hartstikke bedankt dit scheelt weer wat zoek werk hahha ! ik zie dat je jou blog niet kan volgen ?

FASHIONITA zei

maar dat volgen staat toch gewoon bij indeling pagina elementen?
maar moet je voor die layout dan naar gadgets toevoegen gaan? of nieuw slabjoon kiezen ofzoiets?

liefs