10.08.2008

Everything inspires -wish i had that list

Dag geliefde blog-lezers en essen,
Ik zit de laatste tijd weer vol inspiratie en zou het liefst nu tienduizendtachtigtriljoen op mijn rekening willen hebben om gewoon ALLES te kopen wat ik wil (ja dat krijg je als je na school vaak Amsterdam ingaat). Maar je hoort me niet klagen! I so deadly love the city. Nu alleen nog een kamer fixen, en dan is het compleet. Ook in Amsterdam op school zie je supercoole excited people met supermooie amsterdamse kleren. Dus ik wil ook veramsterdammen. Ik heb een wishlist van 2 meter lang en 30 doorsnee, dus if i've got the money, dan weet je wat je veel gaat zien hier op mijn blog. Pasgekochte kleren:) Ik heb laatst ook nog wat dingen gekocht, maar die zet ik later op mijn blog.

wishlist here it isz.

Geen opmerkingen: