9.19.2008

It's all in the clothes

Jaja dinsdag had ik mijn minnetonka's ontvangen uit het verre Amerika. Een maat te groot bestelt maar tot mijn grote vreugde paste de schoenen perfectly. Nu heb ik weer eens platte schoenen, na zo'n 3 jaar mijn kuitspieren uitgerekt te hebben. Dus nu krijgen mijn spieren weer lengte. (Oke niet dat ik twentyfourseven op die dingen liep, maar meestal was het vita én hakken zegmaar). En de minnetonka's lopen lekker! Er gaat weer een wereld voor me open. Want als je van perron naar perron moet sprinten en heel Amsterdam door moet slenteren, zijn platte schoenen best een must. Dus ik had mezelf maar een keertje getrakteerd op nieuwe schoenen, want het andere gekochte paar was natuurlijk véél te lang geleden.



Wat houd ik toch van mijn vrienden. Today heerlijk met my best friend B. naar Utrecht geweest, en het was perfect. Lekker weer, leuke winkels, leuke mensen, lekker eten (dat was de enige activiteit die we consequent deden), grachtmensen bekijken en naar een jongen luisteren genaamd Rupert Blackman. Oh wat kun hij goed zingen. Veel beter dan alle Hey-there-delilah-zangers. Je kunt hem ook inhuren, misschien dat ik dat ooit doe. Want zingen kan hij, godmydear.



De H&M winkels waren ook weer erg leuk. Lekker winterig, waar ik van houd. Lekker dikke (of niet zo dikke, maar o-zo leuke winterjassen) bekijken en passen, misschien zelfs kopen. En duizend mutsjes, shawls en handschoenen aandoen, je moet er natuurlijk genoeg hebben voor de 'koude' winter in Nederland. Toch blijft het met vriendinnen altijd gezellig en leuk om te doen. Ook heb ik nog een supertoffemegalievehebberige poncho gespot die ik WIL en MOET hebben als ik weer geld heb. Plus een hipgroenfoutsatijnending die natuurlijk ook niet kan ontbreken in een vitaklerenkast. Hihi en een ecotas gekocht. Keep it Green (beeld een aarde in met groen, heel veel groen).





1 opmerking:

Imme zei

Minnen! Zijn die wel winterverantwoord? Mijne zijn alweer helemaal versletenish.