5.14.2008

Turning into a brown barbie

Jaja, waarom deze naam? nou i will explain. Een vriendin van mij had gevraagd aan mij (omdat ik van mezelf donkere haren heb dan dat zij heeft) of ik toevallig samen met haar voor een kapper voor 'haarmodel' wilde spelen. Nou natuurlijk lijkt mij dat leuk! dus wij zijn met z'n tweetjes langs gegaan en toen hoorde we het plan de campagne. We krijgen allebei een pony (haha ik heb er net een) vriendin alleen nog niet, dus die moest er even aan wennen. En vriendin C. wordt een superblonde barbie. Ze krijgt een pony met superblonde haren en helemaal gestijld, en volgens mij gaat dat super worden! En ik word dus een bruine barbie met pony, en ik heb nog nooit mijn haar gekleurd, dus ben trés benieuwd:)

En wat gaan we nu precies doen?
nou volgende week dinsdag gaan we voor haarmodelletje spelen in Eindhoven en dat in een zaal van 75 mensen (als publiek) voor loréal op een podium. ja woehoeh, volgens mij super tof, én we worden door proffesionele visagisten heerlijk in de make-up gezet. Plus onze haren worden gelukkig ook professioneel gekleurd en goed behandeld (yeah). Verder weet ik ook niet zo goed wat ik ervan moet verwachten, maar ik denk dat het wel leuk wordt! En vrijdag gaan we turnen van haarkleur, OH-LA-LA.

Irina lazareanu heeft de kleur die ik krijg en de pony




1 opmerking:

Lana zei

Hoe vet! En een hele geruststelling dat je weet dat je haar in goede handen is :P!